GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

Az első üzemnapok varázsa

2016. április 20. - Glidingirl

Nem túlzás azt állítanom, hogy a tavasz kezdetével minden vitorlázórepülő pilóta fellélegzik egy kicsit. Túléltünk egy újabb telet, már kezdődik az év vidámabb, élményekkel teli időszaka, amikor végre egész nap a szabadban lehetünk hétvégén, és nem is akármilyen környezetben.

astir.jpg

Repül a bálna, repül a bálna...

Az idei szezon első repülését nem Miskolcon, hanem Nyíregyházán ejtettem meg, ugyanis márciusban a családommal arra jártam - és ha egy elkötelezett pilóta csörléses üzemet lát, még szép, hogy befizet egy körre ;) egyébként is klassz élmény egy ismeretlen várost megnézni felülről, bár aznap az időjárás nem volt valami kegyes: zárt felhőzet (= semmi emelés), és hűvös is volt a levegő.

LHMC-n a szezon az előző hétvége szombati napjával kezdődött meg. Sokan összegyűltünk reggel 8 órára, én pedig izgatottan álltam már sorakozó közben, alig vártam, hogy leellenőrizzenek, és azt érezzem, hogy szabad az út egy újabb feledhetetlen nyár felé.

Gondoltam hogy a hidegben jót fog tenni egy kis mozgás, hát magamra vállaltam, hogy átkísérem a Góbét a pálya másik oldalára - csakhogy az edzetlen váll megérzi ám az ilyen dolgokat! Nagy könnyelműen naptejet sem használtam, mondván, ez még csak egy kis gyenge tavaszi napocska - az arcom megérezte, egész este forró volt, másnak pedig húzódott a bőr rendesen!

kepkivagas_1.JPG

Az első idei repülés Miskolcon

 Az ellenőrző repülés gond nélkül lement, bár a szezon első repülései mindig kicsit esetlenebbre sikerednek. Nekem most éppen nem volt elég szögletes az iskolaköröm, csak olyan ímmel-ámmal, nem 90 fokban csináltam a fordulókat. Viszont magamban jól megjegyeztem (és ez a bejegyzés is segít ebben), hogy tudatosabban figyeljek ilyenekre a jövőben.

A szél szombaton és vasárnap is hallatlanul erős volt, küzdős, rugdosós időjárással, ezért Piratozásra még nem volt alkalmas ez a hétvége. De alig várom, hogy végre ismét kalózkodhassak egy kicsit :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr288648124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása