GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

A 2015-ös szezon - versenyről versenyre, sok-sok kalanddal

2015. december 12. - Glidingirl

Ahogy közeledik az év vége, itt az ideje számot vetni az idén történt eseményekkel, kicsit áttekinteni, hogy mennyire volt eredményes a 2015-ös szezon.

Sajnos a május sok esőt hozott, így a szezon kezdet nekem nem sikerült valami fergetegesen... nem is beszélve az egyetemről, mert nyilván még ez is vett el időt. :)

Következett június... életem egyik legszebb vitorlázórepülős élményében volt részem, amikor Izlandon kétszer jó egy órát repültem Duo Discussal. Gyönyörű tájak, lávamezők, egy klassz repülőgép, szuper társaság... és persze érdekes volt megfigyelni, hogy máshol hogyan is zajlanak a dolgok.

Június végén, az Avas Kupa előtt került megrendezésre Miskolcon a szokásos nyári tábor.. ismét több-kevesebb sikerrel (inkább kevesebb), mert az időjárás közbeszólt a terveinknek. 

img_20150702_152207_1.jpg

Július elején Hajdúszoboszlón táboroztunk vendégségben, és a második héten már kezdődött is az Avas Kupa, részemről a nyár legeslegjobban várt eseménye. Megtelt élettel a miskolci repülőtér, munka volt bőven, de klassz időt fogtunk ki, a hangulat fergeteges volt, és kicsit ismerkedtem én is azzal, hogy milyen egy verseny szervezése, lebonyolítása. Azóta is csupa pozitív visszhangot hallunk... számomra pedig külön öröm volt, hogy tudósítói minőségemben is írhattam a versenyről, illetve szerkeszthettem az Avas Kupa hivatalos oldalát/facebook oldalát.

kepatmeretezes_hu_img_2662_1.JPG

Az Avas Kupa végével sem lassult a tempó, indultam Őcsénybe, az Európa Bajnokságra. Bár tikkasztó volt a meleg, de nagy élmény volt a sok karcsú, fényesre polírozott repülőgép között sétálni. Nem szándékosan, de éppen a nemzetközi estére érkeztünk meg... így volt minden, mi szem-szájnak ingere. :)

Augusztus hónap Hajdúszoboszlón kezdődött, a 60. Nemzeti Bajnokság segítő szervezőjeként, zászlósként a griden. Kicsit belekóstoltam a kisegítői munkába is, és már ekkor lázasan készültem a szakszolgálati engedély elméleti vizsgarészére. Két hétvégén is hazautaztam, hogy kihasználjam a jó időt, így Miskolcon megszereztem a Pirat típusom, és 1,5 órát repültem is vele a rá következő héten. Persze Szoboszlón sem maradtam ki a repülésből, nagyvassal csavarogtunk kicsit az egyik helyi oktatóval. Hihetetlen magas felhőalap volt, csodálatos volt a látvány, és persze az izmozás az IS-sel.

img_20150806_114752_1.jpg

Augusztus hónap második felében nem egy hétvégét Farkashegyen töltöttem, ahol néha-néha szintén repültem, így az évben a lejtőzés sem maradt el.

img_20150829_201108_1.jpg

Szeptember elején sikeres teljesítettem a vitorlázórepülő pilóta szakszolgálati engedély megszerzésének elméleti feltételeit.

Októberben Miskolcon volt célleszálló verseny, ahol bár nem értem el helyezést, magamhoz képest egész jó eredménnyel végeztem :) ami azt illeti, legalább nem este tengerbe, és túl messze sem kerültem a jeltől.

Végül, de nem utolsó sorban, szűk 1 éve vagyok MVSZ Média Bizottsági tag, és szerkesztem a Magyar Vitorlázórepülő Szövetség facebook oldalát. A munka sok örömet, pozitív visszajelzést adott, így a jövőben zavartalanul folytatódik tovább!

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr858164830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blackjack160 2015.12.12. 19:45:52

Gratulálok az eddigiekhez, köszönjük a szerkesztői/tudósítói szorgalmas munkát és legalább ennyire sikeres következő szezont kívánok :)
A szélzsákos fotó klassz, mintha lepkét akarnál fogni :D

Glidingirl 2015.12.13. 15:44:33

Köszönöm szépen :) a szélzsákos fotó még Farkashegyen készült nyáron. Remélem 2016-ban is hűséges blog-olvasó maradsz!! :)

_Karak_ 2015.12.13. 22:51:27

Csuda jó év volt :) Maradj ilyen lelkes és vidám és nem marad el a jutalom se!
Már csiszoljuk a pirátodat...
süti beállítások módosítása