GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

Kedvenc repülős gondolatok

2013. március 26. - Glidingirl

Nem vagyok oda a nyálas idézetekért és bölcsességekért, ez nem az én műfajom, de néhány jó gondolatot azért én is megkedveltem már, ami a repüléssel kapcsolatos. :) Íme a kedvenceim, vegyesen angolul és magyarul.

"Ott fenn mindig elég a tere, a magasság dimenziójában, hogy süllyedjen és újra indítson." - Szilvási Lajos: Légszomj

"Gliders, they are wonderful flying machines. It's the closest you can come to being a bird." - Neil Armstrong

"To invent an aeroplane is nothing. To build one is something. To fly is everything." - Otto Lilienthal  Tiszteletből választottam tőle idézetet :) elméleti vizsgán a Lilienthal-féle polárdiagramot húztam, és 100%-osan sikerült megértenem. Köszönöm, Otto bácsi!

"Az a lényeg, hogy repülni, azt lehet. Mindent elvehetnek, csak a repülést ne vegyék el, a magasságot..." - ismét Szilvási Lajos, annak kapcsán kedveltem meg ezt az idézetet, hogy felmerült a könyök szalagjaim műtétje nyári időpontban. Ezt egyszerűen elképzelhetetlennek tartom... (Még egy ilyen idézet a témához, szintén Szilvási: "Az adja a kielégülést, ha az ember könnyedén, elegánsan és mégis biztonsággal uralkodik odafönt.")

"Every opportunity in my life begins with a "takeoff". - Facebookon látott csodabölcsesség ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr875174148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása