GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

Videóajánló hazai pályán

2013. december 12. - Glidingirl

Sajnos eléggé állóvízben van most a repülős élet a hideg idő miatt, addig is körbenéztem egy kicsit, mi a paletta, milyen új, összegző, vagy csak érdekes videók készültek a témában kis hazánkban. Íme az én kedvenceim!

Most Szeged van soron. :) Már az "Egy kis Góbézás" című videó elbűvölt, és most kettő újat találtam, amelyek szintén megfogtak.

1. Ti hallottatok már a párnahatásról? :O Nekem ez újdonság volt!

https://www.youtube.com/watch?v=-1mkYw8l508

2. Kis összefoglaló videó a 2013-as évről. Már nyáron megjelent, de most bukkantam rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr975687589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása