GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

Már félúton az első egyedüli felé

2013. május 13. - Glidingirl

Péntek délután izgatottan vártam, hogy elérkezzen a szombat, amikor is egy hét után ismét kinyílik a hangárajtó, előkerül a megszokott ismerős, a Góbé, aztán az egész napomat a repülésnek szentelhetem. Már fél nyolckor a repülőtérre értem, még néhány percig élvezhettem is csöndes magányom, langyos szél fújt, énekeltek a madarak, és végre biztos voltam, hogy ez már a nyár, az oly sokat emlegetett nyár, ami mindvégig tartotta bennünk a reményt télen.

Amikor megérkeztek a többiek is, rögtön beindult az élet, ismét időmérői feladatokat láttam el, és persze leginkább a saját felszállásaimra koncentráltam, hiszen az I/4-es feladat végére értem, már fel kell építenem egyedül az iskolakört, nem csak a levegőben kell komfortérzettel irányítanom, hanem a csörlés és a landolás is a kötelességeim közé tartozik. Utóbbival még kissé meggyűlik a bajom, olyan nehéz kiszámítani, hogy mikor kell a kilebegtetést végrehajtani, hogy aztán ne pattogva csapódjunk a földbe...

Na de közbe jött egy hivatalos program, délben el kellett mennem pár órára, és ez ugyancsak bosszantott. Az időjárás nagyszerű, a többiek repülnek, én pedig magas sarkúban nyári ruhában unatkozom a múzeum lépcsője mellett, miközben valaki egy unalmas beszédet olvas monoton hangon.

Nem hagytam, hogy sokáig elhúzódjon a rendezvény, amint tudtam, átöltöztem villámgyorsan és go to the airport! Nekem folytatnom kell ezt a mai napot...

Az oktatóm úgy döntött, hogy I/4 végén repüljek egy ellenőrzőt egy másik oktatóval, hogy biztosan tudjuk, megfelelő a tudásom, haladhatok tovább. Néhány apró hibát leszámítva sikeresen átjutottam a szűrésen, és nagyon boldogan repültem az utolsó felszállásomat, ami már az I/5-ös feladat volt. Hullámvasút!! :)

Fél 8-ig el is húzódott a repülés, utáni jött a már megszokott temérdek papírmunka, így csak este 9-re értem haza, és hiába estem be az ágyamba hulla fáradtan, még sokáig cikáztak a fejemben a gondolatok. Sikeres napot zártunk: egy fiú megszerezte a C vizsgáját, az oktatóm is kicsit készült már a június elején lévő szolnoki versenyére, én pedig továbbléptem, újabb lépcsőfokot ugrottam meg sikeresen. :)

Képeket az azonos témájú, angol nyelvű bejegyzéshez mellékeltem!

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr975299001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása