GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

3 új kedvenc videó mutatkozik be / 3 new favourites

2013. június 04. - Glidingirl

Este egy kis pihenés gyanánt rákerestem néhány videóra, amiket már régóta tervezek megnézni, kicsit beleástam magam ezzel a témába :) és kijelenthetem, hogy találtam még bőven gyönyörű vitorlázórepülős videókat: a számuk végtelen, csak legyen időm belenézni minél többe... :)
This evening I was planning to have a rest and I found some videos about gliding which are really beautiful. There are so many nice snapshots so I hope that in summer I will have the time to watch more and more. Enjoy them!

1. Szuper minőségben meseszép felvételek, és a zenével összevágva tényleg igazi kisfilm.
The best quality and amazing sceneries with the proper music: a small movie.

2. Pont egy szezonzáró összeállításba futottam bele, a srácok már kabátban, sapkában... a lényeg ugyanaz, ha a hangulata kicsit szomorkás is. Viszont azok a hegyek lenyűgözőek!
It's the end of a season, so naturally it is a sad story, but the meaning is always the same: it's hard to live without soaring. The mountains and hills are very beautiful!

3. Ha lehet versenyhangulatot szívni képernyőn keresztül, akkor ez a videó garantáltan megadja! Persze az igazit nem helyettesítheti :D de nekem nagyon-nagyon tetszett. Leszno-t látatlanban is a szívembe zártam. :)

If you watch this movie, you will feel the atmosphere of a gliding championship, but it can't substitute the real world. If you should stay at home as it is raining outside, enjoy these pictures from Leszno.

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr245344277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása