GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

Repülés minden mennyiségben! / Soaring all day long!

2013. április 21. - Glidingirl

Mozgalmas hétvégét tudhatok a hátam mögött, kora reggeltől estig a reptéren voltam, egyszóval kellemesen telt ez a két nap, de töményen is. A buszok elég ritkán járnak hétvégén, így aztán az utazás se volt könnyű, de ezekért a pillanatokért nagyon is megérte.

I had a very busy weekend, from the morning until the evening I was at the airport, so it was a pleasant break after the weekdays. I had some problem with the travelling, as I live in a small town near Miskolc, so I had to wake up early in the morning.

medicopter001.jpg

8-kor volt sorakozó, én csak a könnyebb, de már megszokott időmérői feladatokat láttam el, ám a nap rendesen égetett már, szinte tavasz nélkül érkezett meg a nyár. Azért ez csalóka, kora reggel meg este már fáztam.

I was responsible for the time measurement from 8 a.m. The sun was shining so brightly all day that I needed suntan lotion, but in the evening I was shivering with cold. Is it spring or summer?

erkezik001.jpg

A két nap összesen 7 felszállásom volt, szinte végig azonos oktatóval repültem meg az I/1, I/2 feladatokat, és belekezdtem I/3-ba is, de ez még tulajdonképpen csak az egyenes repülés és a fordulók. Mégis milyen nehéznek találtam! (Bár az erős keleti szél sem könnyítette meg a dolgunkat) A tipikus kezdő hibákat követtem el: túl nagy kormánymozdulatok, késéssel reagálok, vagy épp hogy bátortalanul teszem a dolgom, de hála az oktatóm türelmének, minden rendben ment, és szerinte fog ez menni, csak gyakorlat teszi a mestert. A héten tervezem átnézni újra a könyvet, illetve fejben végig gondolom az iskolakör menetét, mert olyan kevés az a levegőben töltött 5-6 perc.

In the two days I took off seven times, almost with the some pilot. I have started to learn how to fly starightly and how to turn to a certain direction. It was not easy for me, I had typical mistakes during the flights. Anyway, the strong wind from the East was quite disturbing. During this week I am planning to look at my notes again and think about the mistakes as 5-6 minutes in the air is not enough.

gobeesvontato001.jpg

Elég sok képet kattintottam a két nap alatt, íme néhány ;) Még a héten foglalkozom ezzel a két nappal, annyi élményem van, hogy nemigen tudok másról beszélni. Szuper volt végre elkezdeni a gyakorlati képzést! De most hulla fáradt vagyok... ;) ennyi kis írásra volt csak erőm.

I took a lot of photos, I had so many experiences that my head is full of information. I am too tired to write more... but later I will! It was one of the best weekends in this year.

kekeggobe001.jpg

r26su001.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr345238045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása