GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

Egy fagyoskodós hétvége rövid története

2015. április 19. - Glidingirl

Egész héten kellemes meleg volt, tavaszias, már-már nyárias idő, de péntekre természetesen megérkezett a hidegfront. 
Szombaton még nagyon lehetett érezni ennek a hatását, hűvös, szeles, barátságtalan időjárás fogadott az első üzemnapon (csak nekem az első, a szezon valamivel korábban kezdődött:) Csörlésből megrepültem az év eleji szokásos ellenőrzőt, és egy kört egyedül, de napsütés híján a termikek is elkerülték LHMC-t.

kepatmeretezes_hu_20150418_083806_richtonehdr1.jpg

Vasárnap már valamivel kellemesebb, kevésbé szeles-esős nap volt, de a hűvös továbbra is megmaradt. A vontatásos ellenőrzőm után kipipálhattam gondolatban az év eleji teendőket, jöhetett egy kis visszaszokás, termikelés. Sajnos csak alig 20 percet tudtam fent maradni, pedig 3 (vagy 5) órára készültem, de most nekem ennyit adott az idő, így hozta a szerencse is.

kepatmeretezes_hu_20150419_083715_richtonehdr1.jpg

Általános megállapítás volt, hogy voltak szuper részek, és olyanok is, ahol lehetetlen volt emelést fogni,de azért sokan próbálkoztak, ki több, ki kevesebb sikerrel.

Mondhatnám, hogy remélem, az elkövetkezendő hetekben kevésbé lesz szeszélyes az időjárás, de nem mondom... elvégre a májussal meg szoktak érkezni a jó kis nyári zivatarok, de persze a labilitás, és a sok-sok termik is. ;)

kepatmeretezes_hu_20150419_155411_richtonehdr1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr997382104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blackjack160 2015.06.23. 23:56:20

Csőrlésből jóval nehezebb emelést találni ugye? Kevesebb idő van rá. Ja és tessé kírni újakat, szívesen olvasnám, csak nemrég találtam rá a blogjára :)
Egyébként néha én is meglátogatom a miskolci repteret. Mostanában a motoros sárkányrepülés tetszett meg, legutóbb is azzal repültem ott. De egy alkalommal csörlésből voltam fennt Góbéval egy iskolakörre. Szupi volt!

Glidingirl 2015.06.24. 07:42:48

Igen, csörlésből nem egyszerű, mert ugyebár kb. 400 m-re csőrölnek fel minket, és korlátozott a terület nagysága, amit ebből a magasságból át tudunk fésülni.
Vontatásból viszont a vontatópilóta termikre húz, így adott, hogy jó az indulás. Csak persze drágább is.
Születnek az új bejegyzések majd, ugyanis most kezdődött a táborunk! :)
Várunk szeretettel vitorlázórepülős utasnak a jövőben is! Most egész héten kint vagyunk, ha az idő engedi, gyere nyugodtan repülni!
süti beállítások módosítása