GLIDINGIRL - egy vitorlázórepülő pilóta élményei 2013 óta

Glidingirl

Augusztusi laza napok

2014. augusztus 20. - Glidingirl

Elnézést szeretnék kérni, hogy régen nem jelentkeztem, de őszintén szólva nem sok említésre méltó esemény történt eddig az év utolsó nyári hónapjában.

A táborban befejeztem a vontathatói képzést, a következő lépcső remélhetőleg a Pirat típus lesz, de egyelőre elég sokan vannak a 2 repülőgépre klubunkban, úgyhogy még bizonytalan, hogy mikor szerezhetem meg. Az időjárás sokszor nem volt kegyes hozzánk, például az elmúlt hétvégén is csak kétszer 20 percet repültem... bár én már annak is örültem, hogy a vario 1 m/s-et mutatott egy kevés ideig.

blog.jpg

Az is bebizonyosodott, hogy sokszor érdemesebb vontatni, mint csőrölni, mert csak 600 méter felett lehet megélni, lentebb túl gyengék a termikek vagy egyáltalán nincsenek is. Szóval ezért elszalasztottam egy jobb napot, mert hittem benne, hogy csörlésből is sikerülhet elkapaszkodni... de sebaj, van vontathatóim, így máskor nem lesz akadálya a vontatásnak.

Ezen kívül a Gliding International magazin szerzőjeként most írom lázasan a "bemutatkozó" cikkemet, ahol természetesen a magyar repülés lesz a téma. Egyfajta összefoglalót kell írnom, hogy kicsit jobban megismerhesse országunkat a nagy világ. A feladat nem kicsi, 1500 szavas irományt várnak, így most ez is leköti az időmet, meg a cikkhez az anyaggyűjtés, mert pontos információkra szeretnék támaszkodni. A cikk egy őszi számban fog megjelenni, és majd itt is megmutatom, hogy milyenre sikerült ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://glidingirl.blog.hu/api/trackback/id/tr156620783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása